Scuola Comunale di Musica - FRANCESCO SANDI

OVERVIEW

The site scuolasandi.it currently has a traffic ranking of zero (the smaller the more traffic). We have inspected one page within the website scuolasandi.it and found two websites interfacing with scuolasandi.it. We were able to detect two public communication platforms owned by this website.

SCUOLASANDI.IT TRAFFIC

The site scuolasandi.it has seen diverging quantities of traffic all over the year.
Traffic for scuolasandi.it

Traffic ranking (by month) for scuolasandi.it

Traffic ranking by day of the week for scuolasandi.it

Home - Associazione Fenice Feltre

WHAT DOES SCUOLASANDI.IT LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of scuolasandi.it Mobile Screenshot of scuolasandi.it Tablet Screenshot of scuolasandi.it

SCUOLASANDI.IT SERVER

We identified that a lone page on scuolasandi.it took one thousand eight hundred and seventy-one milliseconds to download. We could not detect a SSL certificate, so therefore our parsers consider scuolasandi.it not secure.
128.65.124.14

SERVER OS

We discovered that this domain is operating the Apache/2.4.1 (Win32) PHP/5.3.10 operating system.

Scuola Comunale di Musica - FRANCESCO SANDI

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

SEEK MORE WEB SITES

HOMEPAGE - Istituto san Francesco - Torre Gaia - Roma

Via Casilina, 1602 - Torre Gaia - Roma. La galleria fotografica necessita almeno della versione Flash 9. 28! Intallare la versione aggiornata di FlashPlayer. Percorsi di Formazione per Genitori e Insegnanti. Campo di Calcio e di Pallavolo. Capire il Gender in 3 min.

Scuola Baroni

SODEXO, TUTTI A TAVOLA! LA PAROLA A TURNO. 12 abbiamo giocato una partita di pallavolo contro il Cavenago.

Scuola San Francesco

Vai alla navigazione principale e login. La scuola dispone di spazi sicuri e attrezzati dove poter. La nostra scuola propone diverse attività facoltative.

Scuola Grande San Giovanni Evangelista

Scuola San Giuseppe

Scuola primaria San Giuseppe, Meda. Anno scolastico 2016 - 2017. I genitori degli alunni sono abilitati ad accedere al registro elettronico. Consultare le attività della giornata. COLLABORIAMO E SIAMO COORDINATI CON.